SKRIVET: 2009-05-13, kl 19:46:20 | PUBLICERAT I: Lite Om Allt Möjligt

Happy Day And A Birthday

Kära läsare. Ämnet "Projekt Och Företagande" är slut, vilket betyder att jag egentligen inte behöver uppdatera här mer men eftersom jag verkligen brinner för "Twilight The Saga" så kommer jag såklart att fortsätta uppdatera här.

En sak som hände idag som jag blev mycket glad för var att jag fick min stora "Twilight" poster idag, köpte den på "Hemmakväll". Jag har viljat ha den posten ända sedan jag såg den på biosalongen och nu så ska den hänga fint på väggen. Sen är det en person som vi ska säga grattis till idag eftersom det är hans födelsedag.




"Grattis på födelsedagen Robert Pattinson"




Maria

Hej :) När jag ändå är inne hos dig och läser lite så tänkte jag rekomendera en ny blogg som har öppnat. Den är perfekt för dem som vill ha hjälp med en ny layout till sin blogg. Denna blogg kan även hjälpa till att piffa upp hela bloggen. Men all info hittar du på bloggen så gå in och titta vet ja. Länk till bloggen har jag skrivit där man ska skriva sin länk :) Välkommen



PUBLICERAT: 2009-05-16, 15:06:02 | URL: http://smdesign.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: