SKRIVET: 2009-11-27, kl 17:18:24 | PUBLICERAT I: Lite Om Allt Möjligt

Nu så börjar allvaret här

Kära läsare, jag är ledsen för en mycket dålig uppdatering men jag har varit i Turkiet i 3 månader med min man. Där vi tillsammans väntade på att få uppehållstillstånd, vilket han har fått nu. Så nu tänkte jag att jag tar och börjar om med att uppdatera denna bloggen på allvar, bra va?

I Turkiet så var vi självklart på premiären av "New Moon" men det som förvånade mig var att det endast var cirka 15 personer på premiären utav ungefär 100 sittplatser. Vi satt först själva med en tuggande irriterande pop - quarn ätare som smaskade sig igenom hela filmen och de andra människorna kom ungefär 10 minuter försent in i filmen och
inte hade de någon som helst respekt för det utan de kom in fnissandes och tasslandes, respekt i biosalarna tack! 
 
Jag grät mig igenom halva filmen men det som förstörde filmen lite var att musiken inte alls passar till de scenerna som de var menade för. Se bara på "Twilight", musiken där var perfekt för scenerna. Eller vad tycker ni om detta?

Nu är det bara till att vänta till "Eclipse" kommer på bio och tills dess får man titta på "Twilight" och "New Moon" några gånger till.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: