SKRIVET: 2009-04-06, kl 18:57:33 | PUBLICERAT I: Fans

Ida



Detta är hennes samling


Ida har varit min brevvän för några år sedan och nu håller vi kontakten via msn.

Lite om varför du tycker om Twilight The Saga:
För att den är oroligt bra att drömma sig bort från verkliga livet...


Vem är din favoritkaraktär? Edward i både film och bok, men Bella också när det gäller boken men inte i filmen
Just det Alice är min favorit med...


Hur och när upptäckte du Twilight? (Böckerna först eller filmen ?)
Fick de 2 första böckerna i julklapp förra året (2008) av farmor och farfar utan att ha nämt dem eller önskat dem...hade kanske sett någon bild från Twilight filmen då, men visste inte riktigt vad den handlade om eller så...sen såg jag filmen efter att jag läst boken (som man ska göra egenligen)


Hur många gånger har du sett Twilight filmen?
2 eller 3 gånger tror jag...har inte känt att jag haft tid till fler gånger....


Hur kändes det efter att du sett den?
Att allt nästan var fel eftersom inte mycket stämde överens med boken..så jag satt och störde mig på en massa saker...

Tycker du boken eller filmen Twilight var bäst?
Boken utan tvekan, så mycket mer än filmen....


Vad hade du för förväntningar innan du såg Twilight? (ifall du läste boken först)
Kanske inte de högsta men ändå kanske lite för höga, var något besviken på filmen...


Vilka böcker har du läst, och vilken tyckte du bäst om?
1,2,3 och ska snart börja på 4an...än så länge är 2an bäst...men jag tror att den snart får försvara sin placering mot 4an


Om du var en vampyr, vad skulle du vilja ha för gåva?
Höa vad andra tänker eller se framiden eller liknande


Vad är det med filmen som man fastnar för enligt dig?
Edwards bil och hur han kör...nä..skämt ochsido lite...men hela kärlekshistorien


Vad tycker du om huvudrollerna i filmen, alltså: Kristen Stewart (Bella Swan) och Robert Pattinson (Edward Cullen)?
Har lite svårt för Kristen..tycker inte riktigt hon passar..men det är väll en vanesak..men Robert passar bra..även om man föreställt sig Edward helt annorlunda om man läst boken först...


sara

fin blogg:)



PUBLICERAT: 2009-04-07, 21:37:27 | URL: http://twilightsara.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: