SKRIVET: 2009-04-02, kl 15:31:17 | PUBLICERAT I: Twilight

Sorlig nyhet eller inte?

I mitten av mars avslöjades det om hur den svenska Twilight DvD:n kommer att se ut men nu har det (tyvärr)
kommit en ny information. Nämligen att DvD - omslaget kommer att se ut såhär:



alltså inte såhär som det var sagt innan


Detta omslaget som vi trodde skulle vara DvD: omslaget är i själva verket bara en slipcase, ett fodrall till DvD:n.
Jag tycket att det är synd på ett sätt eftersom jag ville att DvD:n skulle ha den bilden som nu är fodrallet till DvD:n
för jag tycker att det är den finaste Twilight bilden. Hoppas att fodrallet blir lite glansigt med, då blir jag lite gladare.
Men omslaget passar bra till Twilight The Official Soundtrack och min poster här hemma.
Vad tycker ni om detta?
* Är detta rätt gjort eller inte?

Källa: http://twilightsweden.se/


Ida

Har alldrig varit något annat aktuellt än det första, det är bara vissa sidor som använt fel för att de inte haft tillgång eller liknande till det rätta (eftersom Sverige är segt med sådant)..blir ju bara tråkigt om allt ser likadant ut dessutom...Jag tycker det är rätt gjort eftersom jag absolut inte gillade postersversionen men tycker dvd omslaget ser mycket bättre ut och det ser inte bara ut att vara ännu en tråkig film eller något eftersom på dvdn finns det flera bilder och Edward och Bella står inte lika nära där...och det kan kanske locka fler att se den...posters versionen ser dessutom otrloligt tråkig ut eftersom den ser så stel ut, det är liksom mer rörelse i den andra....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: