SKRIVET: 2009-04-29, kl 15:35:31 | PUBLICERAT I: Lite Om Allt Möjligt

Tack

Eftersom jag hade ett prov i morse om psykologi så kunde jag inte åka ut till Elgiganten när de öppnade för de har "Twilight" DvD:n för bara 99:- men det är så långt lagret räcker men efter att jag hade gjort provet som var uppdelat i 3 delar, en G del, en VG del och en MVG del så ringde jag mamma eftersom jag redan efter provet fick reda på mitt betyg i det (läraren rättade efter hand som hon fick in delerna, en riktig snabbis är hon) och jag fick G vilket jag är mycket glad för. Mamma blev glad när hon hörde att det hade gått bra och hon berättade då att pappa hade åkt ut till Elgiganten för att köpa filmen åt mig (och att den redan var på deras jobb) så när jag kom till deras jobb gav jag honom pengar.
Nu ligger DvD:n fint i samlingen.

Innan jag åkte till mina föräldrars jobb (de jobbar på en stor glassbar) så gick jag i stan en runda.
"Twilight" kostar ungefär 179:- där och jag betalde bara 99:- för min, det gör mig glad. Nu mina kära läsare ska jag nog ta och köpa in "Catherine Hardwicke: Twilight - Director's Notebook", eller vad säger ni?

Sen vill jag även säga till er om att Robert Pattinson och Kirsten Stewart är med i nya nummret av "Frida" tidningen.


Johanna

jag har också filmen sååå bra



PUBLICERAT: 2009-05-03, 19:24:30 | URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: