SKRIVET: 2009-04-23, kl 15:30:32 | PUBLICERAT I: Lite Om Allt Möjligt

Blandade Nyheter

Nu är det närmare bestämt sig att det var cirka 2 veckor sedan jag uppdaterade här, jag är ledsen kära läsare men jag har nämligen en massa att göra inom skolan eftersom jag snart tar studenten. 2 prov har jag kvar att göra som jag har lämnat efter mig som jag förhoppningsvis kommer att klara av förr eller senare. Sen nästa vecka så har jag ett prov i psykologi och senare även 2 redovisningar, möjligtvis en om jag slipper göra psyokologi redovisningen för "Utseendefixering" men det hade varit mycket bra om jag hade gjort det eftersom det är så många tjejer som nojar sig över sig själva, sluta upp med det! Men gör jag ett stort skriftligt arbete så slipper jag redovisningen.
Nu tillbaka till Twilight The Saga.


Först och främst vill jag bara påminna er om att det bara är 5 dagar kvar tills "Twilight" kommer ut på DvD




Den 22/4 kom den första bilden på killarna som ska spela de andra varulvarna i "New Moon"
Om ni lägger märke till deras tatueringar så visade tv kanalen E! att varulven Jacob Black har en likadan.




Jag har endast kvar 55 sidor av "Så Länge Vi Båda Andas"/ "Breaking Dawn", vilket jag lade till som mål nu att läsa klart den innan denna kursen "Projekt Och Företagande" är slut, duktig som jag är har jag varit tillräckligt snabb med att läsa för jag har läst ut snart alla 4 böckerna på endast 3 månader.



När jag läste "Aftonbladet" idag så gjorde dem reklam för tidningen "Klick" som kommer imorgon, där har ni chansen att vinna lite Twilight relaterade saker, en roll i "Twilight" uppföljaren "New Moon" samt att man kan vinna ett inspelningsbesök i Italien.


Här har ni en komplett lista om alla skådespelarna som ska vara med i "New Moon"



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: